•  EUR 

 

Všeobecné obchodné podmienky

 

Obchodné podmienky spoločnosti AXIS servis, s.r.o., Pokladničné centrum

Článok 1.
Všeobecné ustanovenie

1.1 Nákup tovaru na internetovom obchode www.pokladnicne-centrum.sk (ďalej len „internetový obchod“) môžu uskutočňovať fyzické aj právnické osoby za predpokladu, že sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami.

1.2 Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.pokladnicne-centrum.sk je: AXIS servis, s.r.o.

Prevádzka: Pokladničné centrum, Nerudova 27, 821 04 Bratislava 2 – Trnávka

Kontakt: 0911 157 872, 02/4341 3166

E-mail: bratislava@pokladnicne-centrum.sk

1.3 Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ (občan), riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.pokladnicne-centrum.sk zákonom č. 40/1964 Z. z. - Občiansky zákonník v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa v platnom znení a zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení. V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ (právnická osoba), riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.pokladnicne-centrum.sk zákonom č. 513/1991 Z. z. - Obchodný zákonník v platnom znení.

1.4 Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred Obchodnými podmienkami.

Článok 2.
Postup pri objednávaní

2.1 Vytvorenie objednávky je podmienené registráciou. Pri registrácií je kupujúci povinný vyplniť osobné údaje, ktoré od neho registračný formulár internetového obchodu vyžaduje. Tieto údaje budú použité pre vnútornú potrebu internetového obchodu a spoločnosť AXIS servis, s.r.o., Pokladničné centrum ručí za to, že nebudú zneužité na iné účely a neposkytne tretej osobe, ak to bezprostredne nesúvisí s vybavením objednávky. Na písomnú žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný údaje o kupujúcom vymazať z databázy kupujúcich.

2.2 Po registrácii bude každému kupujúcemu priradené osobné konto, ktorým sa bude pri nákupoch hlásiť v internetovom obchode. Pod týmto kontom budú vytvárané objednávky, evidované zľavy a iné výhody pre každého kupujúceho. Prihlasovacie údaje odporúčame kupujúcenz zapísať a uchovať pre prípad budúcich nákupov. Pri každom ďalšom nákupe sa stačí pomocou svojich prihlasovacích údajov prihlásiť.

2.3 Kupujúci si môže na internetovom obchode objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené o PRIDAŤ DO KOŠÍKA.

2.4 Po objednaní tovaru stlačením tlačidla PRIDAŤ DO KOŠÍKA sa zobrazí stránka s aktuálnym obsahom nákupného košíka.

2.5 Za záväzné sa považujú ceny uvedené v EUR, ceny v slovenských korunách sú iba orientačné.

2.6 Do nákupného košíka je možné pridávať ďalší tovar až do doby kým kupujúci nestlačí tlačidlo ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU./p>

2.7 Po stlačení tlačidla ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU internetový systém skontroluje dostupnosť tovaru na sklade a opätovným stlačením tlačidla ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU sa vygeneruje oznam o zaregistrovaní objednávky, ktorý sa zašle aj na adresu. Okamihom zobrazenia oznámenia o zaregistrovaní objednávky sa objednávka považuje za doručenú a týmto okamihom vzniká kúpna zmluva medzi kupujúcim a spoločnosťou AXIS servis, s.r.o. a obe strany majú práva a povinnosti vyplývajúce z platných predpisov a Reklamačného poriadku pre kupujúcich AXIS servis, s.r.o.

2.8 V prípade, že sa po stlačení tlačidla ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU sa kupujúcemu zobrazí pri niektorom tovare Upozornenie: „Tovar označený výkričníkom sa nenachádza na sklade. Podmienky dodania budú (dodacia lehota a pod.) budú s vami dohodnuté telefonicky. Ak si neprajete tovar objednať, vyberte ho s nákupného košíka.“, bude kupujúci informovaný o termíne dodania tovaru telefonicky pracovníkom zo spoločnosti AXIS servis, s.r.o.. Dohodnutý termín objednávky bude kupujúcemu potvrdený aj e-mailom.

Článok 3.
Platobné podmienky

3.1 Kupujúci majú možnosť zaplatiť za objednávku týmito spôsobmi:

a. prevod na účet pred dodaním tovaru - pri doprave tovaru kuriérom alebo poštou

b. platba v hotovosti v prevádzke Nerudova 27, Bratislava pri osobnom prevzatí tovaru

Článok 4.
Dodacie podmienky a náklady na prepravu

4.1 Dodacie podmienky a náklady na prepravu závisia od spôsobu dopravy. Kupujúci majú možnosť zvoliť si nasledovný spôsob prepravy:

Spôsob dopravy

Cena dopravy

Termín dodania

Kuriér - platba prevodom na účet

8,15 Eur

Najneskôr do 2 pracovných dní

Pošta – platba prevodom na účet

2,5 Eur

Najneskôr do 4 pracovných dní

Rezervácia v prevádzke Nerudova 27, Bratislava do 48 hodín – platba v hotovosti

Osobné prevzatie tovaru


4.2 Objednávky budú zo strany AXIS servis, s.r.o. spracovávané najneskôr do troch pracovných dní od zaregistrovania resp. potvrdenia objednávky. (V praxi je však tovar expedovaný do 24 hodín od zaregistrovania objednávky!) Pod spracovaním objednávky sa rozumie zaslanie tovaru poštou prípadne kuriérom. V prípade platby prevodom na účet sa objednávka spracúva až po prijatí platby na účet AXIS servis, s.r.o.

4.3 AXIS servis, s.r.o. sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu na adresu, ktorú uvedie v internetovom obchode v časti kontaktné údaje. Ak sa nepodarí zrealizovať doručenie tovaru kvôli chybe na strane kupujúcia (neprevzatie zásielky) stráca kupujúci nárok na bezplatné opakované doručenie. V takýchto prípadoch bude v prípade opakovaného doručovania platba za tovar navýšená o náklady predošlého neúspešného doručenia.

Článok 5.
Storno objednávky

5.1 Kupujúci má právo stornovať objednávku. Objednávka môže byť stornovaná telefonicky na čísle 0911 157 872 alebo 02/4341 3166 mailom na bratislava@pokladnicne-centrum.sk najneskôr do 2 hodín od stlačenia tlačidla „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“.

Článok 6.
Právo zákazníka odstúpiť od zmluvy

6.1 Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúciovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 15 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim.

6.2 Kupujúci svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne, e-mailom na adrese bratislava@pokladnicne-centrum.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. V prípade, že kupujúci svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar spoločnosti AXIS servis, s.r.o. kuriérom na adresu: AXIS servis, s.r.o. Pokladničné centrum, Nerudova 27, 821 04 Bratislava 2 alebo iným spôsobom vopred dohodnutým so spoločnosťou AXIS servis, s.r.o., a to najneskôr do 7 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil. Tovar nesmie javiť známky používania a musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom.

6.3 Spoločnosť AXIS servis, s.r.o. sa zaväzuje vrátiť kupujúciovi do 7 dní odo dňa jeho odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý uhradil, vrátane nákladov, ktoré kupujúci preukázateľne vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru.

Článok 7.
Reklamačné podmienky

7.1 Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru. Kupujúci má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. Za škodu spôsobenú pri preprave zodpovedá prepravca. V prípade poškodenia obalu musí kupujúci s doručovateľom spísať protokol o poškodení zásielky.

7.2 V prípade reklamácií je potrebné, aby kupujúci čo najskôr o tejto skutočnosti informoval spoločnosť AXIS servis, s.r.o. a to telefonicky na čísle 0911 157 872 alebo 02/4341 3166 alebo mailom na bratislava@pokladnicne-centrum.sk.

7.3 Záruka sa vzťahu iba na výrobné vady. Nevzťahuje sa na vady, ktoré boli spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym použitím, nesprávnou manipuláciou či skladovaním. Reklamovaný tovar spolu s príslušenstvom je potrebné vrátiť spolu s dokladom o jeho zakúpení. V prípade zistenia výrobnej vady bude tovar vymenený za nový tovar, resp. má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť a budú mu vrátené peniaze v plnej výške.

7.4 Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená iná záručná doba, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.

Prihlásenie

Ak už ste zaregistrovaný, prihláste sa prosím.

E-mail:

Heslo:

 

Ak ešte u nás nemáte vytvorený účet, môžete si ho vytvoriť po kliknutí na nasledujúci odkaz:

Registrácia

Zabudnuté heslo